torsdag 27. januar 2011

De vakreste ord... ♥




Det lyser en stjerne på himmelen et sted,
der alle stjerner finner fred.
Se på den da du er trist og lei,
og husk at jeg er glad i deg!

Denne teksten lå på puten vår en kveld vi skulle legge oss...
Slik gjør vår nydelige datter innimellom, og det er HVERDAGSLYKKE det;)
Rosene er fra tidligere, en gang i September 2010 - og siden har det ikke vært en rose i dette huset... PÅ TIDE syns jeg... eller hva?
Må nok kjøpe de selv i tilfelle, hihi;)
I dag har jeg vært med lillemor på HIPHOP-trening og mor kjente faktisk at det rykket i de gamle HipHop-bena;)

Ha en strålende Torsdag, snart helg - IGJEN!

Klem Line



35 kommentarer:

Christina Mari sa...

Nydelig bilder & nydelige ord fra datteren. Slikt varmer et mammahjerte.
Ha en god torsdag du også.
Klem Christina

Mona Christin sa...

Hei.

Ntååå... Så søtt da. Det er da du merker at ungene er godt oppdratt. Herlig. Og dere fortjente det helt sikkert.

Roser er vakkert. Har akkurat hatt grenroser og de er også vakre.

Ha en fin torsdag du også.

Klem Mona C

Heddas gode grunner sa...

Så sjarmerende! Det var jammen en søt ting å gjøre :) helt uten baktanker?? :)
Kjøp deg roser i morgen du -det fortjener du helt sikkert! :) Ønsker deg en fin torsdag også!!
Klem fra Hedda

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Rørende og vakre ord frå dattera di.
Tenk å kome på noko slik ♥

Skjønne roser:)
Må stort sett kjøpe sjølv ja...hihi

God torsdag til deg ☺

Klem Mette.

Jatte sa...

Ntååå så koselig♥

Her må jeg kjøpe blomstene selv om det skal bli noen også ;)) hehe.

God Torsdag,
Klem Jatte♥

Frøken Anker sa...

Her i huset skal jeg også altid selv købe blomster. Når min mand kommer hjem, giver jeg ham et knus og siger tak til ham for blomsterne. Jeg ved, at han ikke får købt blomster, og det er jo mig, der gerne vil have blomsterne! - mener han :-)
Tulipaner er mine yndlingsblomster på denne tid af året.

Hav en dejlig dag
Birgitte

Anitas Interiør verden sa...

Nydelige ord
Så koselig å kunne finne slikt på hode puta om kvelden :-))
Nydelige roser også, her prøver jeg å ha friske blomster til helgen
Ha en flott dag du også

Klem Anita

Lill sa...

Så flotte roser og så koselig å finne slikt på puta da:)
Jeg kjøpte roser på Rimi til 39.90 og de var nydelige..:)
ha en flott dag
klem

Barbros lille atelier sa...

Å, så koselig og rørende! Skikkelig hverdagslykke:-)
Synes absolutt du skal unne deg noen roser nå når det går mot helg!
Det er vel fortjent:-)

Klem

Unknown sa...

Så koselig med en slik flott lapp på puta, så god hun er prinsessa di:-)
Nydelige roser og ja, du må kjøpe deg en bukett til helgen. Roser er nydelige:-)

Klem Agnes

PS her må også rosene kjøpes selv;-)

Med kjæleik til livet sa...

så koselige ord og fine blomster ;)

trur eg vil låne disse ord /-----@
smil fra monika

Hannepålandet sa...

Å så koselig da:) Kan tenke meg slikt varmer.
Roser er nydelige.
Ha en fin dag, klem

sylvia sa...

åååå så nydelig dette er, så vakker en sjel din datter har,
å stilig med hiphop dans da, kos dere.ja du kan jo øve med henne hjemme..
ha en vidundelig dag,
klem fra sylvia

FruHellstrøm sa...

Herreli så herlig ♥
Fikk en tåre i øyekroken jeg :)
Så godt med så herlige barn♥

Her er begge mine syke nå, så er her det mest tid til pleie og omsorg av de :)
Måtte bare inn å * snuse * litt i blogglandia:)

Ha en nydelig dag Line :)
Klem Tina

Hjemme hos meg sa...

Åååå...så koselig! Tror jeg hadde grått en skvett om det var meg ;)
Nydelige roser!

Ha en finfin dag :)

Klem Anette

livet på kvasseberget sa...

så herlig, ja det er hverdagslykke!!
ja jeg fikk roser i hus igjen i går, og nyter synet av de! du får få deg noen du også:)

ha en flott torsdag!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åååå so skjønt♥

Klem M♥

Størstepia sa...

For en vakker datter dere har - det var jo bare helt nydelig da! Vakre roser også - elsker roser, både røde, rosa og ferskenfargede. Men, skal man ha noen må man som regel gå til innkjøp av dem selv ja:-)!

Ha en herlig torsdag!
Klem fra strøstepia

Christin sa...

For en vakker tekst og nydelige roser!
Nyt torsdagen og helgen som snart kommer :)
Klem

Rosa sa...

Så NYDELIGE bilder, Line!! Vakkert! :-)
Tror datteren ligner på moren sin, jeg!
Og du: jeg kjøper blomster til meg selv nesten hver uke;-)

Ha en flott torsdag og deilig helg, du søte! :-)

Stor klem, Rosa

Frøken Anker sa...

Tusind tusind tak for paddehatte/svampe/soppe... og mange tak for den lille paddehatte også :-)
Vimplen er rigtig rigtig sød.
Jeg kender en lille dreng,
der bliver rigtig glad.

Hav en dejlig dag
Birgitte

Merethe sa...

Så nydelig hun er som gjør slike ting!! hun har vel arvet det fra mor si, so er så generøs ed fine ord og kommentarer! :)

klem til deg!

Bekka sa...

Så koselig og omtenksomt gjort av henne! Herlig!
Nydelige roser, syns du får anskaffe nye eller hinte om å få noen kanskje ;)
Klem fra Bekka

Unknown sa...

Så rørende;-)
Rosene var nydelige, men sååå lenge siden!? Ja ja, de er som oftest egenkjøpte her også, men det slumper til å bli noen innimellom som kommer helt uventet utenom bursdager og jubileumer så jeg skal vel ikke klage;-D

Ha en flott dag!

Klem fra Grete

Maias Fabelaktige Verden sa...

For en nydelig datter du har - jeg kan tenke meg at hun har lært av den beste... hihi!

Roser er nydelig! Jeg fikk en bukett for 14 dager siden, og den stod helt til igår :-)

Ønsker deg en nydelig torsdag!
Klem klem

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ååå så nydelig gjort av datteren din, også så vakre og velvalgte ord, jeg en sjarmert i senk!:) Finnes ikke bedre hverdagslykke enn det!
Ja jeg syns det er på tide du får noen roser igjen. Vakre og snille kvinner skal ha roser!
Ha en finfin torsdags kveld.
Klem fra Anne Karin

ide-puffen sa...

Det er smelt smelt for det altså. Så koselig.
Uglene mine har jeg ikke noe møster på. Jeg lager størrelsene sånn hips om happ. Skal prøve å lage nøkkelringer av dem i morgen. Blir noe til pyssel for meg det...
Fin kveld videre.
Klem

Tone sa...

Så nydelige ord fra en liten jente, kan tenke meg det varmet i hjertet:))
Ha en flott torsdag
Klem

Tommensgirl sa...

Så fine ord fra jenta deres, og for en kjærlighet og omtanke hun viser dere:) Tenker dere er en kjærlig,omsorgsfull familie:)
Vakkert:)
Klem

Ingvild sa...

Så skjønne ord! For en flott ting å våkne til...

Ha en fin kveld,
klem,I

Barbros lille verden sa...

Å, så nydelig! Kan jo ikke annet enn å smelte fullstendig :)
I dag har jeg ENDELIG fått tak i trollhassel, så nå er fuglene og soppene på plass! Det ble KJEMPEbra altså!!! Se kveldens innlegg ;)
Ha ei herlig helg!
Klem fra Barbro

Unknown sa...

Noe så søtt!! Det er virkelig hverdagslykke!!
Her må også rosene kjøpes selv, hvis det skal bli noen, hihi;) Like greit, så får jeg den fargen jeg vil ha;))

Ha en sprudlende dag, kjære du;))

Mettelivet sa...

Såå koselig!! Når døtre gjør slikt gir det livet mening<3

Tusen takk for hyggelig hilsen på siden min! Siden jeg er så ny i blogglandia er det superspennende å se hva dere andre har å by på. Blogen din er jo bare knallfin! Jeg legger meg til hos deg sånn at jeg kan følge med:-) Gøy at du har butikk også!
Klem fra Mette

Line Elisabeth sa...

Så nydlig datter du har, det varmet nok et morshjerte ja:)
Blir helt rørt selv jeg..bare ved tanken:)

Roser er vakre, må kjøpe selv jeg også om det skal bli noen her:)

Kjøp deg noen nye roser..og nyt helgen Line:)

Klem Line E.

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei!

Måtte bare fortelle at Tilda er ankommet, og hun er såååå fin!! Og en ekstra overraskelse fulgte også med, STILIG! Den skal med på hytten sammen med mine Green Gate krus. Tusen millioner takk:-))
Klem Anne Karin