onsdag 12. januar 2011

Primula ♥

Jeg elsker Primula ♥ De finnes i så mange herlige farger...
Disse er fra våren i fjor;)


De jeg kjøpte her om dagen er ikke like fine for og si det slik...
Det er jo nesten bare blader!
Stoooore, lange blader, som blomstene drukner under;)
Er det slik at det kanskje er litt tidlig for disse blomstne enda tro?
Fine syns jeg ikke de er i alle fall... men, men, det er da noen farger, hihi!
 Se så stusselige de er da... der de titter opp fra bladene;)
 


Jaja, de får stå til noen kommer med noen slike som dette...
Er ikke disse lysestakene og blomsterpotten nyyydelige?
De kjøpes på Mester Grønn, om noen skulle lure, tjihi...


Er ikke feil og komme med en slik som dette heller...;)
Hadde ikke blitt lei meg liksom... 
 
Bilder er lånt fra MesterGrønn.no   

Ønsker alle en strålende Onsdag...
 Klem Line


24 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja herlige blomster :) Håpe de kommer seg!!
Hadde ikke sagt neitakk til den siste kvasten der jeg heller :) Elsker tulipaner!!!

Ha en fin kveld :)

Klem Anette :)

sylvia sa...

nydelige bilder du viser oss,
så fine de er alle blomstene,
ja primula må vi ha nå, kjøpte med 3 hjem i dag.
å lysestakene fra mester grønn tittet jeg å på, de er vakre,
ønsker deg en fin dag vidre.
klem fra sylvia

Anne N. sa...

Hei igjen,
Nydelige blomster - jeg tar gjerne omså allesammen :o)
Takker til lysestakene også, hihi!!
Klem, Anne:)

Ingvild sa...

Ja. Primulaer er kjempefine...
Har ikke innvistert i slike enda, men tror kanskje jeg skal snope meg noen slike til helgen...

Nydelige lysestaker!
Klem,I

Hege sa...

Ååå Primula er så vår for meg:-)
- hadde heller ikke blitt lei meg OM mannen skulle finne på å gi meg blomster;-D
Takk for søt kommentar Line - den der lager du lett selv:-)
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Martilie sa...

Lekre blomster - det bærer bud om vår :)

Kjøpte meg tulipaner og orkide idag - og alt lysnet flere hakk ;)

Ha en flott kveld..

Klem fra Tove

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så deilige bilder du viser! Får vårfonemmelse jeg nå... *lengte*

Jeg er ikke så flink med blomster og grønt, de tar dessverre selvmord når de kommer over dørterskelen her... Jeg er derimot veldig glad i snittblomster og tulipaner er jo bare herlig!

Klem klem

Unknown sa...

Skikkelig flotte urnene og lysestakene fra Mestergrønn, skal se om jeg ikke kan få tak i en pokalurne. Hadde igrunnen bestemt meg for en aldri så liten kjøpestopp, men vi får se hvordan det går hi hi.
Flotte vårbilder fra deg i dag.

Ha en god kveld

Klem Agnes

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Line
Nydelig lysestake og vase. Er enig med deg at det var store blader på Primulaene. Kanskje blomstene kommer mer hvis du klipper vekk et par blader? Tusen takk for dine alltid positive kommentarer i bloggen min. Klem fra meg

Lill sa...

Det er SÅÅÅ deg med de blomstene..jeg var på butikken idag å så slike blomster og min første tanke gikk til deg:)haha
Flotte bilder..
klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ja, jeg kjøpte også noen på Mega for noen dager siden. Og de er litt stusselige :) hihi.
Men som du sier, det er jo farger da! Kanskje det hadde vært noe annet å kjøpe de hos blomster-forhandleren :)

Hadde ikke takket nei til en stor bukett tuipaner jeg heller!
Klem Anita

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Herleg med blomster i vårfarger, spørst om ikkje eg skal kjøpe meg nokre primula eg og? Trengst litt nye blomster i heimen, sidan eg ikkje eig grøne fingre har dei ein tendens til å gå i søpla etterkvart;)
Ha ein flott kveld!
Klem:)

Barbros lille atelier sa...

Herlig å få litt vårlige blomster i hus! Men de må som oftest kjøpes selv:-)
Nydelige lysestaker og blomsterpotte!

Klem

Trivselkroppen sa...

nydelige vårblomsterbilder.:-) får du til primulaen ? syntes de er ferdig så fort jeg..?
lysestaker var flotte og det får man aldri nok av.:-)

Klem

Trivselkroppen sa...

og stå på med vårt felles prosjekt.:-))

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hærlige blomstre ja, med fine farger:)
Og de tulipanan hadde vært greit å hadd i huset, trur æi må ta turen for å¨kjøpe en bukett i mårra:)
Sto faktisk å så på lyssestaken og blomsterpotta fra mestergrønn i går. De va veldig fine, men kanskje ikke helt min stil:)
Ha en fin kveld
klæm

Lille Liljehvit sa...

Hey :) Og så du som fortjener å fååå blomster da!! :) Hi hi :) Nå skal det sies at det ikke er altfor ofte min kjære kommer hjem med blomster... blunke :) Og bare fordi jeg har bursdag betyr ikke det at jeg automatisk får blomster..... men sånn plutselig, og uten grunn kommer han rekende vet du :) Tror han liker å overraske meg :) Og ikke gi det når jeg 'forventer' det :o)

Og du? Det profilbildet ditt er så kult altså! :) Stiiilig!!! :)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Line! :)
Nydelige bilder, og herlige farger. Deilg å kunne spe på med litt farger nå!! Lengter mot vår, selv om jeg koser meg med vinter også.

Åh du, kjære deg. Tusen takk for en fantastisk kommentar. Jeg ble helt rørt!! Setter utrolig stor pris på det, ska du vite.

Håper du får en fin kveld!
Klem fra meg

Lykkeliten sa...

Herlige blomster, gir meg den lille følelsen om at vi går mot varmere og lysere tider;D
*selvom det ikke virker slik akkurat nå*
De stakene var nydelige, må innom en tur imorgen å se på;) Ha en super torsdag, klem♥

Camilla`s Castle sa...

Så mange fine blomster!:) jeg elsker blomster, men de har en tendens til å dø hos meg, :( hehe..
Ja, tiger er kjempe fine! Skulle ønske man kunne ha dem tamme hjemme i stuen:):)

Bling - our elf on the shelf sa...

Alle blomster som kommer inn i vårt hus har jeg nok kjøpt selv. Hadde mannen kommet med en bukett nå, etter så mange år hadde jeg lurt på hva pokker han har dårlig samvittighet for ;)
Deilig med noe nytt, og ikke minst vårlig. I morgen vender vi nesa mot Trondheim, og shopping står høyt på ønskelista!

Thelma Louise sa...

Da får du vente med treningen til du er i form igjen...og begynne med maten..."alle monner drar sa musa og tissa i havet".:-)

SNILLPIKE♥ sa...

Primula er VÅR for meg òg. Men jeg har ikke komt så langt at jeg har kjøpt meg noen ennå.

Nydelig blomsterpotte og lysestaker.

Ønsker deg en flott torsdag, klem ann helen.

Unknown sa...

Takk for hyggelig hilsen!
Jeg har en sånn fin potte som du viser, så fin!
klem