fredag 7. januar 2011

♥ God Helg ♥

Ja, så var det jammen meg helg igjen!
Tiden flyyyr og det passer meg bra...
Da blir det raskere VÅR !
Litt fra gangen oppe i dag...
Dette er en smaaaal gang som kun inneholder dører;)
Vårt soverom, storegutt sitt rom, lillemor sitt rom, badet og lillemors "walk-in-closet"
(eller en liten bod med klær som kanskje noen ville kalt det, hihi)
Er plass til en kommode 
(en hvitmalt gammel furukommode med nye knotter selvfølgelig...)
Denne rommer rot...;)
Og på toppen pynter vi med litt ymse årstid-pynt!
Akkurat nå henger det en nyinnkjøpt liten lykt, et hjerte som min datter har sydd, 
en juletre-pynt-engel, englevinge og en søt pose med telys oppi...
(posen har jeg fått av  damen med denne nydelige bloggen her)
Oppå hyllen står det bokser fra GreenGate og litt lys...
På benken sitter min aller første Tilda;)


Ønsker alle en riktig GOD HELG!
Klem Line

22 kommentarer:

Sivs verden sa...

Så fint!:)
Riktig god helg til deg også!

Klem

Prinsesse Elin sa...

God helg til deg også snuppa. Hylla i den lille gangen er flott. Jeg har også en slik gang der det er flere dører og det er verken lett å dekorere eller ta bilder. Du har klart begge deler.
tudeluuuuuuuuuuuuuuuuu

Camilla`s Castle sa...

God helg til deg også!:) - til å kun være en gang med dører har du virkelig gjort det fint!:)

ide-puffen sa...

Så koselig pyntet. Klar for helg du da. Deilig.
Her går det noe trått med blogginga, men jeg har bare holdt på i kjelleren og ryddet, sortert, malt osv. Ikke mye vakkert i det...sånn blogg pent mener jeg he he.
Kommer sterkt tilbake når jeg får laget noe greier igjen.
Men nå helg.
Toppers helg til deg altså.
Klem

Frøken H sa...

Er da ikke bare dører i denne gangen, her var det jo også mye fiiin pynt! :) Kjempe koselig pyntet på hylla og kommoden din! :)

Ha en fin helg, Line! :)

klem Frøken H

Mona Christin sa...

Da har vi "samme" gang. Vi har 4 dører og et kott. Ikke plass til mye mer. Men synes du har fått gjort mye ut av din. Nydelig pyntet.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Rosa sa...

Nydelig som alltid! <3

Nå venter pizzaen på meg, so long og kos deg masse i kveld du også, snuppa! :-)

Klem, Rosa

Kristin sa...

Kjære Linemor! Digger Greengate, og skal gå amok så snart det nærmer seg litt mer vår:-) Synes posen med engelen var supersøt! Ha en strålende helg snuppa! Mange klemmer fra Kristin

Randi sa...

Så koselig du har ordnet det:) Mange flotte ting på hylla di!
Ønsker deg en nyyydelig helg♥
Klem, Randi

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så koselig den hylla va, med alle de fine tingan på. Likte det kjæmpegodt:)
Håpe du kose dæi i kveld
klæm

Frk.Vatland sa...

SÅ fint da! Jeg har også en slik gang..mon tro jeg må få tak i en slik tallerken hylle variant, det var fint!!
En riktig god helg:)

Klem og Smil fra Brit Olaug

Eline sa...

Så mye søtt du har hengende da! Jeg gleder meg også utrolig mye til vår, dette været er jo helt ubrukelig når det ikke er jul. Jeg som snart skal ut på trilletur med baby også, kommer meg ingen vei før babyen er et halvt år!
Ha en kjempefin kveld videre.
Stor klem fra en som kjeder seg alene på sykehuset <3

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så utrolig koselig! Jeg likte spesielt de englevingene og tildadukken! Herlig herlig!

Ønsker deg en super helg!
Klem

Hege sa...

Så koselig du har gjort det Line!
Riktig god helg snuppa,
klem Hege.

Barbros lille atelier sa...

Så utrolig koselig! Dette kan du!

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Unknown sa...

Så flotte bilder, kjempekoselig.
Ønsker deg og dine en riktig god helg. Her skal det bli mye sofakos i kveld. Kjenner det tar på den første uken etter så mange dager fri.

Klem Agnes

Tommensgirl sa...

Så kjempe koselig gang:) Likte alt veldig godt jeg:) Men hvor har du kjøpt den nydlige "engelposen" hen? den var skjønn den:)

Gleder meg også til våren, så er veldig fornøyd (akkurat nå) med at tiden flyr..ikke fult så fornøyd med -19 grader, og hjalp heller ikke at det er spådd MASSE snø i morgen, men men...får jo ikke akkurat gjort noe med været:)

Ha en god helg, Snuppa:)
Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Hei på deg! :)
Tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer, og beklager at jeg ikke er like flink tilbake! :) Men jeg er innom deg å leser, kjempefine innlegg og bilder.

Ja, 1års dag blir stas, gleder meg masse :) Blir å stelle istand i morgen og feire hele søndag. Regner med det blir ei frøken som er sliten til kvelden søndag! Kanskje vi foreldrene også?! ;)

Ha en fin helg!
GODKLEM

Heddas gode grunner sa...

Så mye fint! Veldig koselige bilder! Ønsker deg en fin helg også!
Klem fra Hedda

Jeanette sa...

hei igjen!

takk for hyggelig besøk! prøvde tidligere å legge meg som følger uten hell,men klarte det nå! titter innom deg snart! og hva tar du for en tilda dukke tro? ikke så flink til å sy jeg!

GOD HELG TIL DEG OG DINE!

Tone sa...

Hei!!
Så koselig du har pyntet i gangen:)) Ønsker deg en super helg med dine kjære!!
Klem Tone

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Line
Så utrolig koselig du har pyntet i gangen. Det er å kjekt med hjemmelagede ting, de gir en særegen stemning. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg