fredag 28. januar 2011

Fredagsrengjøring og reality-blogging;)

Ahhh, fredagsvasken er unnagjort og det er nytt sengetøy på alle soverom!
Det er så deilig;)
Så nå sitter jeg fornøyd og slapper av med blogg og en bitteliten sjokoladebit 
(egentlig IKKE lov før i morgen, men...)
Litt soveromsbilder...


Men, så var det realitybloggingen da;)
Når nytt sengetøy kommer på, må jo det andre vaskes... 
Og der kommer PROBLEMET og det stoooore irritasjonsmomentet her i huset!!!
Har jo ikke vaskerom, og vasken må tørke i stuen!
Det lukter godt av Durance vaskemiddel, men det holder faktisk ikke denne gangen...
Jaja, får ønske meg stort hus til jul da;)
Sånn her ser det i alle fall ut i stuen vår!


Endelig HELG igjen, det er godt det, late dager med de man er glad i...
 Denne helgen går vel og med til fotball, men, men, sånn er det bare;)
Ha en knall fin helg - NYT DEN!

Klem Line

37 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi..får håpe du får ønsket ditt oppfyllt :)

Vi har vaskerom men det henger ofte litt her og der likevel ;) Ha ei flott helg og kos deg med familien :)

Klem Anita

liven sa...

Heisann
Du får glede deg til sommeren da du kan sette klesstativet ut :o)
Ellers synest jeg det var fine bilder her hos deg.....og en fin sammensetting!!
Fotball går det mye i her også du!!

Ha en fin helg :o)

Anitas Interiør verden sa...

Vaskerom er utrolig deilig å ha, bare å stenge døra,så jeg håper ønsket ditt blir oppfylt :-))
Herlig bilder fra soverommet ditt, kos deg med sjokolade, helgen begynner jo i dag :_))

God helg
Klem Anita

Fossestua sa...

Søtt sengetøy :) Om du har plass, så kan du jo ønske deg en kondenstørketrommel ;)
Klem fra Lise

Mariii sa...

Ha ! Sånn ser det ut på stua vår også, så..
Jeg vil også ha vaskerom !!
Gooood helg til dere :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

I know the feeling...JA TAKK til større plass!!

Her er det ikkje aktuelt med reality blogging akkurat no; ALT som stod på kontoret, dvs kassa på kassa på kassa som dekka ei gulvplate på 12 kvadrat, står no i stova fordi vi-endeleg-pussa opp kontoret/hobbyrommet. ROT!! og eg kan ikkje fordra da! Gleda meg til å komme i orden igjen-ein gang...Mangla ein del møbla som gjer at vi får system på kontoret...so det blir vel til at kassane vert sett inn igjen dit :(
No skriv eg meg visst vekk her-viser bere kor mykje eg HATAR rot hehe☺

Ha ei superduper helg☺

Klem M♥

Beate sa...

Hei!
Første gang innom,så deilig med bilder av kvardagen i huset!
Skal vedde på vi er mange så må tørke litt klær inne i finstua på vintern;)
Koselig blogg du har!
Go Helg fra Beate på Helgeland

Rosa sa...

Hei søta!

Du har jo den nydeligste stua da, SELV med tørkestativ;-)
Jeg ønsker meg også mer plass, men får foreløpig nøye meg med mine 44 kvm... iallefall inntil Mr Right dukker opp, hehe...
Også kan du jo ikke skrive at vi IKKE skal se på veggen!? Nå ble jo blikket mitt nærmeste sugd inn i strieveggen din, Line:-D
Dessuten er den på langt nær så ille som du skal ha det til, så det så!
Her blir det pizza likevel i kveld, men med "nytt" fyll. Innlegg kommer litt senere:-)

Ha en fortreffeslig fredagskveld og helg, KOOOS deg!

Klem, Rosa

Franske drømmer sa...

Hihi, da ønsker jeg deg velkommen i gjengen, for sånn er det her i huset også ;)
Men dynetrekk og laken henger jeg faktisk over dørene i stuen for at de skal tørke.. Ser himla dumt ut, men det er effektivt ;) Hihi!

Ønsker deg og dine en herlig helg!
Nyt den!!

Klem fra Trine

Merethe sa...

Et tørkestativ i stua er ikke verdens undergang vet du :) Så lenge man har det ryddig og greit rundt seg gjør det ikke meg å se på et stativ innimellom iallefall. Man skal jo se at det bor noen der også? ;)

Ønsker deg en skikkelig god helg! Her ble jeg akkurat ferdig med helgevasken, og nå står det taco på menyen :) mangler en blomsterbukett da, men jeg får sikkert sniket meg ut før stengetid kjenner jeg meg selv rett! ;)

Klem til deg!

Caroline sa...

Koselige bilder fra soverommet deres idag...Det er jo greit å ha litt prosjekter gående,hihi...Blir som regel ikke arbeidsløs når en er interiørinteressert;)Veggen på soverommet så hvit ut på bildene da...Men alltid greit med litt forandring:)Ønsker deg en fin helg...Klem Caroline

Unknown sa...

Så flotte bilder fra soverommet, og så deilig å legge seg i rent sengetøy. Det blir min agenda i morgen å skifte på husets senger. Alltid noe som skal gjøres. Tror mannen og den eldste skal på slalomtur i morgen, minsten og jeg skal kanskje til Ikea med min mor.

Ha en god helg
Klemmer herfra

FlorasFrue sa...

Flotte bilder:) Skjønner godt du ønsker deg vaskerom, ja:) Jeg ønsker meg et stort et med egen inngang :) God helg! Klem

Hannepålandet sa...

Å så koselig dere har det på soverommet!!:)
Det er et rom jeg vil ta tak i her hjemme snart, det er ikke et sted jeg trives så godt, men klarer å sove der enn så lenge;) Skal skiftes ut en kommode, og nattbordene. Også ønsker jeg meg ny seng... ;)

Vaskerom er virkelig godt å ha, men en billigere løsning er jo tørketrommel om dere har plass?? da er det bare å brette det inn i skapet etter det er tørt, kjapt og lettvinnt:)

Ha en fin fredag, klem

Kristin sa...

Hei vennen!! Der vi bodde før Elias på 7 ble født hang far sitt stinkende trenigstøy fra utallige fotballkamper til tørk mist i stua. Det var så digg, for sånt treningstøy har en tendens til å ha en meeeeget spesiell lukt etter x antall års bruk... haha! Nå har han en egen bod for treningstøy og fotballsko. Der havner treningstøyet til junior også, som har tatt opp fotballarven etter far og bestefar. Bestefar spilte faktisk på landslaget i sin tid, og ble kalt Puskas!!! Så ja- fotball-livet kjenner jeg godt til. Jeg skal være kioskvakt på fotvalldugnad første helgen i februar... det er sånt som følger med som fotballmamma!!! Vi er i samme båt, kjære. Nå lader jeg for jobbseminar med vakre kollere i morgen. Jeg gleder meg. Ha en fin fin fredag. Klemmer Kristin

Kristin sa...

Nei, svigerfar er ikke Puskas fra Ungarn. Han heter Jens Edmund Møller. Han spilte visst ifølge mannen kun b-landskamper- men ble kalt det samme som puskas fra ungarn. Mannen spilte i sin tid for Moss og Lillestrøm- før han endte på a-laget til Tjølling i 3 divisjon. Nå er han trener for junior på 7- som vil bli fotballproff i Liverpool.. kan ikke skjønne hvorfor han holder med det laget... Pappa`n gjør jo ikke det.. haha! ( han er Liverpool supporter på sin hals)

ELIN sa...

Fikk lyst til å legge meg på det nydelige soverommet he he :) Ønsker deg en topp helg med fotball. Klemmer fra Elin

Kristin sa...

He he! Vi har MYE mer til felles enn du tror! Her er det ENGA! for alle pengene!!!1 Enga og Liverpool. Litt Sandefjord- fordi han er fra Sandeford, og jeg er fra Porsgrunn- så jeg heier på Odd... salig blanding her i heimen:-)Men fotball- ja! Hadde vært superkoselig å møtes en gang for en kaffe eller et glass vin:-) Klem

Ann-Cathrin sa...

Er jo fint selv med tørkestativ i stua hos deg:) Her må det også tørkes i stua. For en koselig lapp i forrige innlegg. Nydelig♥ Ønsker deg en fin helg!!

InstatreffNorge sa...

Kjenner til det der.. hadde det sånn i leiligheten jeg også.
Vi har ikke vaskerom her vi bor nå heller, men heldigvis ett gjesterom jeg kan tørke på. (ikke jeg da, men klærna...)
Men til våren skal vi pusse opp badet og få vaskerom:):)
Nyt helga søta, fotball er ikke såå ille;)

Klem Klem

Whitebite sa...

HERLIG HERLIG å se slike stuer!!! det er jo slik livet er! god helg!

Ingvild sa...

Ja vaskerom er en fin ting! Nå tørker vi klærne i gangen, og har ingen oppbevaringsplass til dem, så jeg finner ALDRI det jeg leter etter...


Nydelige bilder fra soverommet da!
Ha en fin helg,
klem,I

Martilie sa...

Lekre soveromsbilder!!

Å du skal se, plutselig har du stor plass - men rot lager man uansett (i alle fall jeg ;)

Nyt sjokoladebiten :) Hos oss startet helgen med mannens bursdag igår :)

God helg!

Klem

Frøken Anker sa...

UHA - vi har også vasketøj til at hænge foran brændeovnen. Jeg glæder mig til sommer, hvor det kan komme ud og hænge.
PS.... hvordan pakker man et hus ind i julepapir??
God weekend
Birgitte

Anonym sa...

Ingenting er jo som å legge seg i nyvaska sengetøy..
Lekkert på soverommet
Ikke lenge til tørkestativet kan ut nå.. får glede deg til det
God helg videre

Bekka sa...

Hihi, kjenner meg igjen i stuetørking fra tidligere. Nå har jeg HELDIGVIS fått eget vaskerom, og det er jammen deilig!
Nydelige bilder fra soverommet deres - herlig med nytt sengetøy!
Ha en fin helg :)
Klem fra Bekka

Villa Drømmeverden sa...

Så koselig at du vil følge meg videre Line!

Finnes ikke noe bedre enn rent hus til helgen, kan man slenge seg ned på sofaen med god samvittighet:)
Skjønner hvordan du har det uten vaskerom, samme her! Rot og klær overalt, synes jeg. Men hos oss blir dette oppfylt før jul da. Sender litt tryllestøv over til deg og:)

Klem fra Margit

Gry sa...

Herlig realityblogging snuppa! Akk, ja sann.. Mange ønsker til jul her også ;) Vi har vaskerom, men det er RIMELIG utgått på dato kan du si... Trangt og fælt, så jeg må ty til andre rom iblant jeg også for å få tørket alt. Det står på oppussingslista, men før det VIL jeg ha nytt kjøkken! ;))

Koselig bilder fra soverommet og stua deres ser delikat og legger ut!

Ref innlegget under her, du har virkelig en prinsesse til datter du! Søtt <3

Nyt fotballhelgen, her går det i skiskyting denne helgen ;) klemmer fra meg

Line fra huset på landet sa...

Haallooo i stuen:)) God helg Line:)..ja, er det ikke godt med helg. Noe litt ekstraordinært liksom! Men..så bra! Har du hentet tørkestativet mitt for å tørke klærne mine hjemme hos deg??! du er gull du:) Nei, spøk tilside..sånn ser det ut her hjemme også til tider. Når det var som kaldest måtte jeg ha stativet foran peisen.
Da ble jeg så sur at jeg flyttet kurvstolen som stod foran inn i stua istedet. Det er liksom ikke så farlig å sitte i godstolen med beina høyt heve på pallen og stirre tomt inn i et tørkestativ liksom!! blir på en rar måte ikke det samme som med peisen:o)

Jo den nye butikken.. deg&meg..ligger i Storgata. På hjørnet rett ovenfor senteret tror jeg. Tror det både har vært veske og kles-butikk der før. Stor butikk. Masse plass og utrolig mye fint. De ventet inn 5 paller!! med Lene Bjerre-ting. Jeg skulle gjerne ha meldt meg frivillig til å pakke opp altså, men venninnen min dro meg i armen med ut. Måtte fikse neglene mine hos henne, og det tar 3-4 timer hver gang, så!
Ha en fin fotballhelg Line. Mannen og jeg skal faktisk ut ikveld vi. Juhuu:)) Det er jammen ikke ofte!

Kos og klem fra Line

Havfruen sa...

Bra med realityblogging:)) Du er helt sikkert ikke den eneste med tørkestativ på stua:)
Nydelig sengtøy:) Så lekkert ut:)
Nyt fotballhelga:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Å slutt å syt, du har det jo så lekkert atte ;))
Men det er gøy å se at dere interiørblogger ikke har det 100% perfekt hjemme også *knegg*

Ha en fin kveld snuppa.
Klem

MissMette sa...

Hei Line
Deilig med helg, og deilig med nyvasket hus og IKKE MINST nyvasket sengetøy ღ noe av det beste jeg vet om!! – plass mangel kjenner jeg godt til :)) Jeg også må tørke klær i stua, lukter veldig godt da! – men det blir veldig støvete av det… Nydelige bilder av soverom og stua, selv med tørkestativet – herlig farger du har ღ Her har det ikke blitt gjort så mye til helga, er ikke helt i form – og strever litt med å få gjort noen ting :)) Ja, ja – håper på bedre dager *smiler* Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld og helg :)) Stor klem fra Mette

Guttemamma sa...

Skjønner den frustrasjonen...
Nydelig på soverommet deres iallefall!!
klem♥

Hannepålandet sa...

Hei igjen:)
Det mønsteret på ikea-skapet er slik ja:)
Veldig søtt:)

Anne N. sa...

Heisann, ikke lenge igjen før du kan tørke vasken ute på en snor :o)
Omså på verandaen!
Ha en super søndag!
Klem, Anne:)

Eline sa...

Så koselige bilder.
Er ikke bare du som irriterer deg over tørkestativ i stua. Har det vi og, og uansett hvor ryddig det er her, så ser det rotete ut med det stativet! Ønsker meg vaskerom jeg og, deilig å bare lukke døren til faenskapen.
Ha en flott kveld, blomsten.
Stor klem

HEGEMOR.COM sa...

ÅH!! GJETT om jeg skal rappe den hjerte-ideen din!!! Yeeees!!!
Og jeg syns stua di var riktig så pen, jeg;)
hihi!!
Klem