torsdag 6. januar 2011

♥ I LOVE SALG ♥

SALG

På H&C fant jeg disse kule brikkene til -50% - syns de var knall tøffe!
De kan jo brukes til litt av hvert...
Som duk, kan sy puter... hmmm.... eller selvfølgelig bruke de til det de er ment som
(går an det og dah, hihi...)
Tror det kan bli kult på spisebordet med hvit duk i bunnen og disse brikkene oppå...
Jaja, tøffe var de nå syns jeg - og de kostet 20,- Yeh!

HOME bokstavene fant jeg på Skeidar - 19,50 pr stk!
Jippi, digger og finne ting til 20 kroner merker jeg, haha;)
Og dere, se den lekre veggen min på kjøkkenet da... (dåååån)
Den er lys, lys, lys grønn... litt sånn som fargen på fjeset om morningene
( i alle fall etter en fest...)
Det er i tillegg fiskebensstrie! 
Hello -80 tallet!
Jaja, planen er klar... venter bare på at det skal slutte å brenne i lommeboka 
(for nå er det tomt der gitt)
Så det kommer et kjøkken prosjekt om litt (håper jeg)
 Det blir ingen stooore utskeielser altså - 
men alle vet jo hva den magiske malekosten kan gjøre;)

Etterlysning!
Det jeg egentlig skulle på Home & Cottage i dag var og se etter slike 
hjerter som du ser rundt lysene på bildet... Men det var tomt!
Uæh! Jeg ønsker meg flere slike!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?

Have a nice day!
Klem Line

25 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Artig med salg man blir så fornøyd når man gjør noen kupp. Flotte brikker :-)

Klem Anita

♥ Netta ♥ sa...

Så mange flotte ting du har fått :-) De brikkene var kjempekule, de så ikke jeg når jeg var innom i går :-O På Vinterbro er det nå snart støvsugd for julepynt og jeg tror jeg tok de to siste perlehjertene - dessverre. Det jeg ønsker meg er den duken du har med stjerner fra Princess. Jeg var innom i går, men da påstod damen at de kunne hadde hatt den beige med røde stjerner! Og det stemmer jo ikke for du har jo såvidt jeg kan se med hvite!!! Ja, ja, nå begynner uansett min lommebok å nærme seg tombola så det er vel greit med det jeg ikke har fått kjøpt...

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Anonym sa...

Salg er ein fin ting, eg har planar om å ikkje gå på salg. Må spare pengar til Paris-tur i Mars, so spørst det kor lenge dei planane held :D

Måling kan gjere underverk! Blir spennande å sjå kjøkkenplanane dine ;)

Klem

Tommensgirl sa...

Morsomt med salg:) og så mye fnt du har kjøpt, og så bllig å da:) Sånne home bokstaver fikk jeg av søsteren min til jul, men er på leit etter love jeg da, og finner ikke de bokstavene noen sted:(

Typisk meg å i sjuk nå som det er salg, og jeg fikk masse penger til jul:( Håper salget fortsatt er, når jeg er bedre, for nå orker jeg så vidt å gå i posten:)

Skal rope ut hvis jeg kommer over sånne hjerter:)

Ha en fin kveld:)
Klem

Unknown sa...

Å ja de så jeg også, tror de kan bli veldig fine med en hvit hortensia oppi, får tenke litt på det ja... Er så synd at pengene blir så fort oppbrukt, det skulle vært utømmelig hi hi.

Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Ingenting er som å føle at man har gjort ett godt kjøp og jeg må si at du har jo gjort vidunderlige kupp :-)

akk.. jeg skjønner godt at du har lyst til å rette opp i den vakre grønnfargen på kjøkkenet. Jeg dør etter å pusse opp gangen hjemme her, mannen tror nemlig det er en bod... men som du sier, lommeboken sier nei, for den er på randen til konkurs :- )

klem klem

Sivs verden sa...

Kjempefine brikker:) Kjekt med salg!:))

Klem

sandra sa...

Heihei:) Så mye fint du har fått på salg- jeg fikk tak i julekuler og klær- selv om jeg skulle hatt mer interiør nå- men det kommer etterhvert! Derfor det ser så ryddig ud- jeg har jo ikke nokk pynt;) hehe!! ang bilder hvis du syns det blir mørkt av og til- et tips kan være å slå av blitsen!! i dagslys. jeg ser bare lyse møbler hos deg- men fornying er jo alltid kjekt ;) Ha en fin kveld- sandra

Hasigamas mamma sa...

Kan ikke hjelpe deg med hjertene dessverre, men stemmer i om salg -lykke, lykke, lykke! Jeg elsker å gjøre kupp! :)
Klem
Lise

Anonym sa...

Så heldig du har vært (bortsett fra hjertene da)
Jeg har jobbet og jobbet, så ikke vært på salget enda..
Ha en god kveld videre

Martilie sa...

For noen kupp :)
Du har jammen vært heldig.. Dette er jo ren gevinst, ikke forbruk :) ha ha

Ha en kos kveld!

Klem til deg
Tove

Mona Christin sa...

Hei.

Knalltøffe brikker. Disse hadde passet perfekt her. Bare synd vi ikke har noen H&C butikk her i nærheten.

Bokstavene er billig billig. Kjøpte JUL før jul (så klart...)☺

Klem Mona C

Tommensgirl sa...

Ååå..du er vel snill:) Tusen takk for tipset,Skal sende mail til Skeidar å høre nå:) Klem

Tones lille interiørhjørne sa...

for noen gode kupp du har gjort....... moro med salg.. home bokstaver på salg.. Skeidar i morra kanskje... :)
Nyt kuppene
Klem Tone

Thelma Louise sa...

skrabbis med mye fint.:-) særlig de brikkene..:-) har jeg også..tjhii..men har bare en...den ligger på kommonden i gangen eller hallen heter det.:-) tjhii...og jeg kjøpte den til full pris, så jeg hadde bare råd til en.:-))

stor leilighet med vaktmester skal jeg ha den dagen hagen er et ork...eller nei da skal jeg ha lite hus ved sjøen.:-) Elsker hage jeg, og vi som har annlagt den, med tanke på at det skal være minst mulig jobb etter at den er anlagt...

Klem

Bråkmakergata sa...

Ooooh! Salg er digg! Får den beste følelsen når jeg finner noe fint på salg! Og du hadde jo funnet myyyyye fint din heldiggris!!! :)
Godt nyttår forresten! Er på vei ut av juledvalen og inn i bloggeverdenen igjen! Juhu!! :D

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
JA salg e gøy hvis man finn ting man like. Men æi blei skuffa når æi tok turen for å sjekke ut ka butikkan her hadde å tilby på salg. Fant mæi ingenting. Kjedelig.
Brikkan dine va kjæmpefine. Heldige dæi som fant nåkka du likte på salg da:)
Ha en fin kveld

Ingvild sa...

Kjempefine ting du har fått tak i på salg! Jeg har ikke kommet meg rundt i år! Maser på mannen om at jeg vil ha nye sofaer, TV, spisetuestoler og piano - og - og - og... Det er jo så lurt å kjøpe det på salg, men desverre har vi ikke plass. Vi har sprengt vår nye leilighet og all lagringsplass til svigers har vi okkupert - så må nok belage meg på å vente... Grrrr :o)

Håper du finner slike fine hjerter en plass!

Klem,I

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååå..eg og vil fråtse på salg!! Men akkurat no seie lommeboka strengt nei!! Grusomt;)
Finfine ting du har kjøpt deg. Me like a lot!:)
Klem:)

Line fra huset på landet sa...

Salg liker vi ja. Og generelt gode kupp. Så fine ting du fant på H&C. Dette blir fint vet du..uansett hva du velger å gjøre med dem tenker jeg;)
God klem fra Line

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint du har funnet - og sååå billig! Gøy å gjøre sånne kupp!
Lommeboken er ganske slunken her og...

Klem

Chic - Romantique sa...

Blæh, denne fiskebensstria er horribel! Når vi kjøpte hus i sommer var planen å legge panelplater i hele huset. Men overraskende (!) nok, var det mer jobb enn først antatt. Vi hadde blant annet ikke tenkt på at det elektriske måtte dras opp.. Ikke veldig drevne altså :P
Men da valgte vi å beholde stria på noen av soverommene, gru og gru! På vårt soverom så sparklet og pusset vi, det funket jo faktisk. Så blir det bare en glatt overflate. Men mye jobb det og da.

Ha en flott helg!
Klem Tina

Unknown sa...

Salg liker vi og særlig når det er masse å få tak til en veldig liten penge;-D
Jeg for min del sitter veldig rolig om dagen, men håper at de har igjen av de lyse pelspleddene på Hansen&Dysvik ;-D

Klem fra Grete

Jeanette sa...

hei hei!

så koselig at du la igjen en hilsen til meg, for da fikk jeg vite om deg! nydelige tilda dukker, mulig jeg ønsker det til lille tulla mi! de er bare såååå fine!

god helg til deg og dine!

klem klem

Caroline sa...

Det er supergøy når en finner ting på salg,lekre ting du hadde fått tak i på H&C...Så er det jo gøy når en ser flere muligheter med tingene;)Ha en flott fredagskveld...Klem Caroline