søndag 30. januar 2011

Røde detaljer etter jul ♥

Syns i grunn litt rødt mot hvitt i Interiøret er nydelig jeg;)
Trenger jo ikke akkurat stå julenisser fremme, men noen søte detaljer i rødt er fint...
En sopp, en blomst, en fugl og noen hjerter;)


De herlige magnetene med ord som henger på kjøleskapet 
har jeg kjøpt i Elpla-butikken til Beate!
Masse flott der, ta deg en titt;)
Litt nytt har havnet i blogshopen min, bl. annet en mor & datter;)
Ta deg gjerne en tur innom og se om du finner noe fint, hihi;)


Nå er jeg så nærme 50 000 besøk som jeg kan komme, så i morgen trekkes vinnerne;)
Hvis du ikke har meldt deg på min give-away kan du forte deg og gjøre det her!

Ha en fin Søndag!
Klem Line

25 kommentarer:

meaningmoon sa...

Så fine damer, du er sååå flink!!!

Bittelille villa/Jennifer sa...

Kjempefint med røde detaljer, trenger absolutt ikke kun være jul. Vakkert pyntet:)

klem Jennifer (bittelillehuset)

Mette sa...

Eg prøver å bruke minst mulig rødt, fordi eg er så gla i rødt i jula ;) Men fint er det absolutt ! Må ikkje vere jul nei :)
Kjempe fint var det !:))

Spennandes angående giveawayen :)
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Du har alltid så delikate og vakre bilder på bloggen din - blir så inspirert av de!

Herlig med rødt og hvitt! Jeg tror jeg ble litt forelsket i de magnetene, får ta meg en tur og titte på eplabutikken...

Nydelige dukker du har laget! De var vakre! Flinke du :-)

Gratulerer med så mange besøkende på siden din da, morro! Blir spennende med giwe away...

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem

Caroline sa...

Vi trenger litt farger i tilværelsen ja,kjempefine hjerter:)Så søte jenter du hadde laget,du er kjempeflink:)Ha en fin søndagskveld...Klem Caroline

Anitas hus sa...

Hei:)

Rødt og hvitt er nydelig og minner om sommer, og sommer vil vi jo gjerne ha:)
For noen flotte Tildaer du har sydd!

Ønsker deg en fin uke start.
Klem, Anita:O)

Anonym sa...

Røde detaljer er kjempe fint synes jeg. Gir en sommer stemning/følelse.
Håper du får en fin uke.
Klem fra IGi

Unknown sa...

Du din flinke syerske!! Har ikke vært innom butikken din enda, men jeg må nok ta meg en tur snart...

-Og for noen fantastiske ord datteren din hadde skrevet! Jeg tror jeg hadde smeltet helt hvis jeg hadde funnet et slikt vers på puten :)

Håper du har hatt en fin helg! Jeg hekler meg inni en ny uke, hehe. Må nok avgårde å kjøpe noe mer garn. Tenkte jeg skulle prøve meg på et pledd snart. Hadde aldri trodd at jeg skulle begynne med hekling gitt, men jammen er det artig!

Klem Silje

Havfruen sa...

Må jo bare innrømme at de røde detaljene du viser var knalltøffe:))) Selv om rødt ikke er min farge......Stilig:)
Så flott mor og datter da:) Du imponerer meg:) jeg har 10 TI tommeltotter skjønner du når det kommer til håndarbeide..håpløst tilfelle vil jeg påstå....
Ha en fin kveld, klemmings:)

Hilde sa...

Klart jeg melder meg på din give away! Ja rødt er en fin farge, helt enig, og det trenger ikke bare brukes i jula...kommer ann på hvordan du bruker det...og du klarer det kjempe fint:-) Klem

Trivselkroppen sa...

fine kontraster.:-) og så søte de du syr..snerte damer rett og slett..og nei..hehe..har ikke gitt opp å bli snerte jeg også..drømmer fortsatt om belte og kortere bluser.:-) har faktisk plast oliventre jeg...viste jo det på bloggen for noen dager siden fra kjøkkenet.:-) ikke det fineste..men det klarer jeg ikke ta livet av..må tørke støv av det..:-) de store fine som feks. living har koster skjort syntes jeg.:-) eller kanskje ikke ? kanskje jeg skal trå til.:-)

klem

♥ Netta ♥ sa...

Nydelige Tildaer du har laget, du har jo blitt rene proffen :-) Rødt hører absolutt ikke bare julen til, det er kjempefint å bruke til å sette litt farge på interiøret også. Jeg har kjøpt meg røde og hvitprikkede GG-kopper som jeg har tenkt å bruke hele året, de frisker bare opp :-)

Så lekkert sengetøy du viste i forrige innlegg og supersøtt hjerte. Jeg skjønner godt at du savner et vaskerom. Vi har vaskerom hos oss, men det er til tider så rotete at det er såvidt vi kommer oss inn :-O

Så koselig at du likte jakken jeg hadde på meg da jeg var hos Home & Cottage. Det er en Levis-jakke som jeg fikk av mannen til jul, er veldig fornøyd med den. At vi har samme smak er det ingen tvil om, alt du viser på bloggen kunne jeg også kjøpt meg :-) Jeg tror forresten aldri jeg svarte på hvilket merke hjertet fra H&C var fra, det stod BC Limited på lappen...

Ha en fin uke Line!

Klem
Anett

Unknown sa...

Så flink du er med symaskinen. Syns det røde liver opp i en ellers så hvit hverdag:-) og jeg digger fortsatt duken din og har fortsatt! ikke fått tak i den.

God søndagskveld

Klem Agnes

Siv sa...

Hei på deg :)

Syntes rødt passer kjempefint inn sammen de fine dukkene dine ;)

Du er superflink til å sy altså, skiulle ønske jeg var litt mer der også...

Ha en fin uke !

Randi sa...

Har alltid vore glad i raudt eg... Så heilt einig i at raudt kan brukast heile året og ikkje berre til jul... :-)
Klems

ELIN sa...

Så flotte mor og datter var!! Blir spennende med give away trekningen din :) Ha en flott ny uke. Klemmer fra Elin

Bekka sa...

Ja, hvorfor kan man ikke bruke rødt ellers i året også! Kjempefine hjerter og soppen er jo utrolig søt da! Flott mor og datter du har laget også, så nydelige klær på dem :)
Klem fra Bekka

SNILLPIKE♥ sa...

Så nydelig det paret var. Du er kjempeflink, er blitt veldig glad i Tildaen jeg kjøpte hos deg.

Ønsker deg en flott kommende uke, klem ann helen.

ide-puffen sa...

Hi hi digger virkelighetsblogginga di. Vi vet jo at alle har et hverdagsliv med rot og klesvask. Apropo klesvask. Av kjente årsaker har det aldri vært verre med det her ha ha ha. Må låse døra snart. Folk må tro vi er helt gale. Flire mæ i hjæl av kaoset.
Men du, det er 29 dager til mars!! Gleder meg til å få opp drivhusdøra igjen.
Og jeg er så enig i at røde detaljer er så fine mot hvitt. Lekkert.
Ha en toppers uke "du med drømmen" :))
Klem

hobbyvimsa sa...

Nydelige tildaer!!

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Frøken Anker sa...

Jeg forstår godt, at du er til GREEN GATE. det er ting, man kun kan blive glad af at drikke kaffe eller spise af.
Dine TILDA's er bare fantastiske :-)
Hav en dejlig GREEN GATE dag

Malin - mine gleder - sa...

Rødt er jo kjempe fint, og egentlig noe man kan bruke hele året - som du viser her. Mange av oss forbinder det med jula vett.. Men kjempe stilig var det!! :D

Klem Malin

Gratulerer så mye med 50 000 :D

Tommensgirl sa...

Så fint det blei med ltt røde detaljer:) Ordene var epla butikken, var kjempe søte,og praktiske..må nok inn der å kikke:)

Tilda mor og datter, var utroig fine.Flinka:)
Klem

Line fra huset på landet sa...

Rødt og hvitt ER fint i interiør det! Helt enig:)
Søte Tilda´er;)
Klemmer fra Line

h.espe sa...

Åh, så skjønne 'mor og datter' du har laget - flinke deg!!!

Ønsker deg en kreativ og flott uke - kose deg masse!!


Goklem fra Hildegunn