onsdag 19. januar 2011

Vet det er leeeenge til... ♥

Leeeenge til vår og småsko enda...
Men i dag ryddet jeg litt i kaoset i klesskapet;)
Og fant mine herlige skatter fra vår/sommer i fjor...
Jeg lengter slik etter og bruke de igjen, at jeg tok de frem og hang de litt mer synlig, hihi
Disse bildene er fra i fjor... da var lyset flottere - men de henger akkurat slik nå og...
Bare for å minne meg selv på at det går riktige veien;)



 
Gipshånden er min kjære datter sin... 
Og den bruker jeg til ringene mine - har ikke så mange da, er ikke noe jåle akkurat;)


Blomsterbuketten er "ekte fake" hahaaaa...
Men den er sååå søt! 
Igjen er det Vesla sitt prosjekt;)
Kjøpt til mamma på bruktbutikken i Risør, der hun og en venninne tuslet rundt alene og shoppet i sommer, hiihi... Jenta si det!
Må takke for all tilbakemelding på Tilda'ne, fuglene og soppene jeg lager - er sååå gøy når andre syns de er fine;)) 
Og det har kommet endel bestillinger - artig!

Ha en deilig Onsdagskveld!
Her er det Tid for Hjem som står på planen;)

Klem Line

44 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så herlige bilder! Jeg får skikkelig vårfornemmelse :-) Så fin den gipshånden var. Vesla di blir virkelig satt pris på, hun er heldig som har en mamma som deg...

Ønsker deg en fin fin kveld.
Klem

FruHellstrøm sa...

Åååå, så herlige bilder :)
Bare å lene seg tilbake og drømme om vår og sommer :) Skal bli så deilig når våren begynner å titte frem :)

Er jo bare 1 1/2 mnd til vi går inn i første vår måned:)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina ♥

Hildemor sa...

For noen herlige farger, skikkelig vår- og sommerfølelse:-).
Kos deg med til for hjem, det skal jeg og:-)
Hilde

Unknown sa...

Nyyydelige bilder og ja det går rette veien!!♥
Jeg har plukket med meg litt vårligheter fra blomsterbutikken ,))
Dagen har også blitt lysere, herlig ♥
Kose deg!! ;))
Klemmer fra meg,
Anki

Størstepia sa...

Så nydelig den buketten var da - best alt som er kjøpt eller laget av barna, da får man liksom et spesielt forhold til det!

Godt vi går mot lysere tider ja, lurt å minne seg selv på det innimellom når en driver & balanserer på isen ute:-)!

HA en herlig onsdagskveld!
Klem fra størstepia

liven sa...

Fine bilder hos deg....og så kjekt å ha dette hengende fremme :o)
Det går fort mot vår nå......som vi gleder oss!!

ha en fin kveld :o)

Min stil sa...

Nydelige, vårlige bilder hos deg. Fikk rette vårstemninga, til tross for at snøen laver ned ute. He he.
Ønsker deg en koselig kveld.
:) Susanne

Kristin sa...

Hei søta. Digger den hite blusen din med rysjene eller blondene. Den var kanon! Jeg også lengter sååå etter vår n¨. Jeg er klar for alt av pastellfarger og sooool! Men.. må vel leve med denne vinteren noen måneder til... sukk. Ha en super kveld. Klem Kristin

Kari-Anne sa...

Herlig å se vårlige farger:) må jo henge framme slike flotte plagg.
Så koselig at du vil følge bloggen min!
Ha en god kveld:)
klem

FruHellstrøm sa...

Hei hei♥
Det er vel karrien som gjør at den blir hot, men det er jo bare å smake den til som man vil selv :)
Vi lager den litt sterkere når bare vi skal ha den , og litt mildere når ungene skal ha :)♥

Den er iaf kjempe god ;)

Klem Tina

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
helrige bilder som får mæi til å drømme om vår og sommer. Ååå kor æi glede mæi!
Gipshånda va kjæmpesøt til å ha ringer på. Og for en søt bukett du fikk av jenta de da.)
Ha en god natt og en fin dag i mårra

Martilie sa...

Vi har virkelig noe godt i vente - gleder meg stort til lette lyse gevanter igjen jeg også..

Så søtt av snuppa da :)

Nyt kvelden.

Klemmer fra Tove

Barbros lille verden sa...

Åja, så herlig det skal bli med våååååååååår og sommer!!!
Gleder meg sånn til å få fugler og sopp i posten! Nå må jeg bare få kjøpt meg litt trollhassel ;)
Nattaklem fra Barbro

Camilla`s Castle sa...

Å, det var deilig å se litt sommerklær, hehe.. men uff, vinteren er enda lang. Kan ikke begynne å glede oss til sommer enda vel?! hehe..
Fine bilder uansett!:)

Barbros lille atelier sa...

Herlig! Ingenting er vel som litt vårlige fornemmelser nå i januar:-)
Gleder meg til lysere og varmere tider -og småsko!

Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange fine bilder!! Vårlig og herlig:))

KLEM KLEM
Anette:)

ELLEMELL sa...

så herlige bilder- gleder meg til våren- og litt lysere tider. Nå som det er speil is og mørkt ute når man går og kommer hjem fra jobb, er det ikke mye som minner om vår hvertfall...

legger meg til som følger i din fine blogg:)
klem ellemell

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

kjempeskjønn blogg du har!!!!
Vart lett til sinns her inne...;)
VÅRSTEMNING♥
Er lei vinter no!!!!Den har vore so kald og ekstra lang i år. Ser fram til våren ja, med sol, varme, lette klær og småsko og ikkje minst litt farge på kroppen:)Drøyme drøyme...

Legg meg til som følger her hos deg.No skal eg innom butikken din:))

Klem i natta frå Mette♥

Camilla sa...

Nå fikk jeg en herlig sommerfølelse av florlette klær og stoffer.
Blir en spennende sommer her i år, med en liten tulle ;)

Klemmer fra meg.

ide-puffen sa...

Ja ja ja nå er det mildvær ute her og jeg lurer meg til å tro at våren nærmer seg!!! Hadde bare ulljakke på meg ute i går uten at det var kaldt. Herlig.
Nydelige bilder av vakre ting. Jeg skal ordne på soverommet i dag. Må få det lysere der inne. Bare for å komme i vårmodus. Godt å våkne til mer lys i rommene.
Herlig dag videre du kreative.
For Tildaene og fuglene er kjempefine. Min tilda har det fint på pikerommet.
Klem

Sukkertøy for øyet sa...

..Du knipser NYDELIGE bilder vennen
....Så vårlig og skjønne..

..Soppen din er kommet frem til Sukkertøy for øyet hjemmet og stortrives*ler*
Håper betalingen har kommet inn på konto'n din :)

Go'klem fra meg til deg :)

Anonym sa...

Snakk om å komme i
herlig vårstemning
nydelige bilder du
viser frem her ...♥

Ha en fin torsdagskveld,
jeg venter på noe fint og spennende til
huset idag, min mann er såååå snill ...!

vi blogges ...!

klem til deg

ide-puffen sa...

Må svare deg asså.
Fin kommentar til meg asså. Om tar av, neida. Liker at man kan skrive det man tenker.

Godt å ta av litt å sjø hi hi

Klemmer igjen

Unknown sa...

Herlige bilder, også så fiin blogg du har. Må legge meg til som følger her :o)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Ellen

Siljes Hobbyrom sa...

Utrolig fine kjoler og smykker!!
Var innom Kapphal idag, og der var det masse blonder og blomster!! Vakkert <3

Må ha en strålende tordag!
Klem

Unknown sa...

Så kjekt med slike ting som ungene kommer hjem med, særlig når de er "hjemmelagde"

Ha en flott kveld

Klem Agnes

Tommensgirl sa...

Så herlig bilder:) Den gipshånden var veldig fin:) Nå begynte jeg bare å lengte mer og mer etter våren, sol og sommeren,selv om jeg er glad i snøen også:)
Klem klem

h.espe sa...

Ja her var det masse flott - forstår du gleder deg til det blir 'en tanke' varmere i luften ja... ;o)

Ha en flott torsdagskveld og en herlig kommende helg ♥

Klem fra Hildegunn

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

ÅÅåå..våååår!! Eg og lengter etter å gå i slike lette plagg å nyte sol og varmt ver! Herleg ide å bruke gipshanda til ringer:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anitas hus sa...

Å så skjønne bilder! Lengter etter våren jeg også. I dag når jeg sto utenfor skolen merket jeg at sola varmet, så det går iallefall rette veien nå. Ikke lenge før vi kan bruke vårtøyet igjen:)

Mange fine Tildaer og fugler du lager, gøy at du har fått mange bestillinger:)
Ha en flott helg!
Klem, Anita:O)

Hege sa...

Herlige bilder av skjønne klær - ja nå vil jeg ha VÅR!!
Og jepp av og til måå man bare kjøpe blomster til seg selv;-D
Tusen takk for koselig hilsen - føler dagene løøper fra meg...
Riktig god helg snuppa,
klem Hege.
PS!Hjeelp så flink du er
(så innlegget med alt du har laget i det siste!):-D

FruHellstrøm sa...

Hei på deg :)
Og god helg ♥

Har en liten Award til deg inne hos meg :)

Klem Tina

Mie fra Mies Mirakler sa...

For noen herlige bilder, jeg lengter intenst etter våren nå, været har vært og er nærmest utålelig, vinter er en ting, men når det er vekselvis vinter, vår og høst på en gang blir det litt for mye for min smak. Rene risikosporten å bevege seg utendørs på såpeglatte fortau. *♥*

Villa von Krogh sa...

God helg fina! :)
Klem til deg.

Camilla sa...

Takk for at du gav meg skikkelig, skikkelig vårstemning nå:-) Sååå fine bilder:-) *drømme*

GOD HELG!

Hannes favoritter sa...

Så herlig med litt vårstemning! Jeg ser frem til lysere dager nå!!! Nydelige Tildaer du har sydd! Flinka! God helg!!!

Klem fra Hanne

meaningmoon sa...

Ååå herlige farger♥ Leeeengter etter våren nå!!!

Frk.Vatland sa...

Hei og tusen takk for koselig tilbakemelding jeg fikk av deg på kjolen min:) Jeg er veldig fornøyd og gleder meg til lillesnuppa skal bruke den! Sååå nydelig bilder , ble helt fasinert hvor fint du har det i klesskapet og så deilig å ha så vakre bluser/tunikaer som venter på å bli brukt! Jeg er en som bruker alt mulig året rundt, kansje jeg skal gjøre som deg og ta litt vare på skatter jeg har om sommeren og spare de:)) Nydelig hånd, det kunne jeg virkelig lage, hvordan gjør du det??? Ellers så har du en fantastisk blogg! Har begynnt å jobbe jeg nå og det var tøft:)men stor koser meg! litt lite blogging da jeg ikke har hatt så overskudd enda... Stoff og stil har noen mønstre som heter EASY og de er så greie og enkle å begynne med! skal måle litt mer opp neste gang om jeg husekr det:)

Ha en fin kveld!

Klem og smil fra BRit Olaug

InstatreffNorge sa...

Så nydelige tunikaer, og kjempesmart å ha de hengende foran seg så man kan drømme seg bort til varmere dager ♥ Syns vinteren har vært veldig lang jeg nå...sukk... godt det er så mye fin inspirasjon på bloggene å kose seg med:)

Nyt helga kjære ♥

Klemmer

HEGEMOR.COM sa...

Hei du din kreative og inspirasjonsrike sjel;) Går det AN å lage så fine ting???? Her sitter jeg og gliser over mine firkanta tøystykker som har blitt gardiner, og så lager du SÅNN!! ÅH! Det er frekt (som ungene sier;)
Syns den ene Tildaen hadde nokså likt stoff som gardinene mine og:) Hvertfall nesten:) NYDELIGE var de!!
Nå må du slappe av og nyte helgen, spise MASSE snop i morgen, og så må du fyre godt - så kan du ta på deg de superlekre sommerklærne også;) hi hi!!
Stor klem

Frk. Wickstrøm sa...

ÅÅÅ herlige vårbildet Snuppsi:0)
ja våren er velkommen nå ja...
Mye grønt kommen denne våren og det passer meg perfekt for jeg ELSKER grønt.....
Fått inn masse interiørvarer nå.. gosh det e så arti....messe på lillestrøm neste helg og det er morsommere enn julaften det..he he he..
tenk å gå der og shoppe da!!!!HJÆLP det bli gull det..he he he.....
Ps send meg en mail med adr din igjen.....he he...
Ha ei koselig helg med masse kos....
Klæmmer fra mæ te dæ:0)

Line fra huset på landet sa...

Herlig med vårfølelse:) herlige farger der.
SÅ gøy at du har fått bestillinger på tingene du lager! Utrolig gøy sikkert:)
..også den gode jenta di da Line..blomster og greier til mamma`n sin. Herlig. Hun ville helt sikkert at blomstene skulle vare evig for mamma`n sin da kanskje;) Søtingen.
Du..jeg har en ting til deg på bloggen min jeg:)
Ha en fiiin helg Line
Klem, Line

Anne N. sa...

Nydelige herlige sommerklær :o)
Ja vi får glede oss!
Tingene du syr er jo bare helt skjønne, Line. Ikke rart at alle liker dem!
Ønsker deg ei super helg!
Klem, Anne:)

Thelma Louise sa...

hei.:-) så deilig å se...herlige vårbilder.:-) og den buketten ser jo bare så søt ut..:-) også så kos at det var lillemor som shoppet den.:-)

Ja du sier noe....Er jo noen som ler av meg og den andre bloggen min...Men det var før jeg dro opp tunikaen.:-) tjhii..

snart er våren her og tid for bare mager.:-)

ha en mager helg.:) tjhiii

klem