søndag 23. januar 2011

Duft og Interiør ♥

Jeg elsker dufter - DET er ingen hemmelighet;)
Jeg har duftlys, duftoljer, duftpinner, romspray, putespray, deilig duftende såper, vaskemidler, skyllemiddel, kremer, duftkonvolutter og dufthjerter med lavendel... 
I digg it;)

OG, jeg har selvfølgelig Parfyme!
Favoritten er Coco Chanel  Jeg bare eeeelsker den...

Og ikke bare lukter den godt! Den tar seg godt ut i Interiøret og, hihi;)
Sammen med mannens 1Million er de lekre på fatet ved badet - klare for en liten dusj om morningen...
Kan jo ikke gjemme slike flotte saker inne i et skap!

I dag skal jeg kooose meg og gjøre INGENTING!
Det er deilig det;)

Klem Line

53 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
JA deilige dufter må man ha :)
Kos deg med å gjøre ingenting i dag :) Det er godt av og til!

Klem Anette

Unknown sa...

Herlig fat med flotte lukter på:-) Bare digger det skjerfet ditt, står høyt på ønskelisten her ja!! Her i huset har vi også mye dufter hi hi - luktelys, romparfyme, putespray; må ha!!

Ha en deilig dag, herlig med dager der en gjør ingenting. Tror det blir samme her:-)

Klemmer til deg

Ingvild sa...

Ja dufter er herlig! Desverre så er jeg veldig var på dufter så kan ikke bruke det så mye i innteriøret som jeg helst ville! Kjøpte meg duftkonvolutt i lavendel til badet, men fikk så vondt i hodet av det at jeg måtte lempe den ut! Flotte bilder av lekker parfyme!

Ha en fin søndag der du gjør ingenting! Godt med slike dager...

Klem,I

Anonym sa...

Så lekre
flasker du har
helt enig
alt for flotte
til å gjemme
inni
et skap
alene ...!

coco
dufter den godt ?!
må ta meg en tur å lukte
på den i første parfymeri
jeg finner en dag til uken ...!

nydelig søndag
sol fra blå himmel
vi fixer og ordner litt
i huset og skal se
nevø spille hockeycamp
men ut på tur rekker
vi kanskje også ...!

ha en fin avslappende dag, herlig det ♥

klem til deg

Maias Fabelaktige Verden sa...

mmm... det er så deilig med dufter! Jeg har også sånn fat på badet med dufter... enig med deg at det ikke burde gjemmes vekk :-)

Kos deg masse resten av helgen, og gjøre ingenting høres egentlig helt herlig ut!

Klem klem

Rosa sa...

Hey! Parfymen min jo! ;-)
Ser at vi har samme stjerneskjerf også, nå ble jeg såååååå overrasket, hehe... Love it:-)

Kos deg masse med å gjøre ingenting, du skjønne<3

Klem, Rosa

Unknown sa...

Deilig med gode lukter, men jeg må begrense meg for snuppa har ei nese som en blodhund :-D
Ha en deilig dag med bare kos og ingenting;-)

Klem fra Grete

meaningmoon sa...

Helt enig, kan ikke gjemmes i et skap dette!!! Herlig med gode dufter♥

Mie fra Mies Mirakler sa...

Godt å ha slike dager hvor man bare gjør ingenting, det gir påfyll i en hektisk hverdag. Jeg kan ikke ha så mye dufter pga migrene, men i yngre dager var det mye oljer og røkelse. Tidlig 90tall var glansperioden for sånt hos meg på studenthybelen, hehe. Minn favorittparfyme er "Eau Torride" fra Givenchy, den er bare veldig meg. Faller som regel for parfymer som ingen andre har hørt om og som jeg ikke klarer å finne igjen siden. Nydelig stjerneskjerf og så lekkert med parfymene på det fatet da. Glimrende idé *♥*

Tommensgirl sa...

Så lekkert det var å bruke parfymen til pynt. Er sant det, er synd å gjemme vekk så fine flakser..Nå tror jeg jammen at jeg skal ta parfymen ut av skapet, og bruke det som en del av pynten på badet jeg også:) Herlig at du deler:)
Ha en fin avslappende søndag med mann og barn:)
Klem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Jeg synes også parfymer er pynt i seg selv, det er jo ingen grenser for hvor forseggjort designen kan være! Og deres flasker passer jo perfekt sammen, et vakkert fat med nydelige dufter:)

Ha en fin søndag,
klem Jennifer (bittelillehuset)

Bråkmakergata sa...

Jeg tenker alltid at jeg må få kjøpt meg noe duftlys og andre dufter. Men jeg glemmer det alltid! Men jeg syns jo det er så koselig og god lukt når jeg er hos andre som har det slik. Så nå må jeg få gjort det!
Fiiiine parfymer ja!! :)

Prinsesse Elin sa...

Jeg digger dufter. Parfymer finnes det mye av her i huset. Jeg har noen favoritter som brukes igjen og igjen men jeg kjøper flere som jeg bare må ha og som jeg aldri bruker ( godt å ha en datter på snart 14 som bruker dem)
Her brenner det duftlys med vaniljeduft.Jeg er avhengig. Synes ikke huset lukter noe godt uten jeg. he he
Ha en super søndag snuppa. Nå er det middag og så er det avgårde igjen:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg elsker å komme inn på interiørbutikker som har duftelys! Ønsker nesten at det kunne dufte sånn hjemme hos meg også, men det kan vel bli for mye av det gode da :) Får nøye meg med romspray og duftelys for tiden. Og parfymen da selvfølgelig :)
Jeg er svak for Calvin Klein, Hugo Boss og har fått dilla på Flowers by Kenzo!

Nydelige fugler og Tildaer igjen du har lagt ut:)
Ha en fin søndag.
Klem Anita

Barbros lille atelier sa...

Jeg liker ting som lukter godt, men jeg er ikke så veldig glad i parfymerte lukter. Men jeg liker veldig godt lukten av grønnsåpe og nybakt gjærbakst:-)

Ullfilten ligger forresten pakket og klar, men det har vært en del sykdom i heimen så jeg har ikke fått kommet meg på posten ennå. Men den kommer snart!

Klem

Tone Yvonne sa...

Så dekorativ det ble med parfymene på badet.
God design gjør seg alltid fremme ♥

Kos deg med å gjøre ingenting og ha en fortsatt fin Søndag!!

klem ♥

FlorasFrue sa...

Enig:) jeg har fått dilla på romspray:) Veldig smart når vi har hund har jeg funnet ut:)
God søndag!!
K

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Lekkert å pynte med parfymeflasker. Eg har mine på eit etasjefat på soverommet:)
Herleg å gjere ingenting! Kos deg med det:)
Klem:)

Gry sa...

Hei du skjønne Linemor og takk for herlig hilsen hos meg som alltid! Blir så GLAD når jeg hører fra deg ;))

Åh, jeg elsker også alle slike deilige dufter! Har hatt dilla på parfymer og såper siden jeg var lita jente og får ikke nok av dem ;) Ekstra deilig når en finner en favorittduft. Jeg er litt i villrede for tiden hvem som er min favoritt, det skifter litt etter humøret...hi hi.. Lekre flakonger som absolutt må frem i interiøret ;)

Morsomt med giveaway hos deg, har akkurat meldt meg på. Utrolig morsomt med så mange klikk på siden og følgere du har fått. Ikke noe rart, du er en sprudlene og kreativ dame det er lett å like!!! Nyt søndagen videre kjære venn ;) klem fra meg <3

Villa von Krogh sa...

Håper du har hatt en fin dag du også! :)
Klem Anine

Maruska sa...

Parfymeflasker tar seg nesten alltid godt ut i interiøret. Disse var kjempe flotte!!Me like :)
Håper søndagen din har vært fiiin.
Kos deg masse i kveld før ny uke setter inn.
Goklem Marie

Bekka sa...

Ja, parfyme både lukter godt og er dekorativt! Så har man plass på badet bør de vises frem :)
Håper du har hatt en fin søndag og slappet helt av!
Klem fra Bekka

h.espe sa...

Helt klart, flotte parfymeflasker skal ikke gjemmes bort i skapet! Selv har jeg blant annet min 'flotte' Daisy stående fremme :o)

Ha en fin søndagskveld videre, og en flott kommende uke ♥

Klem fra Hildegunn

Tessa sa...

Jeg elsker også duften av Lavendel, gjorde litt innkjøp av godduft fra yankee candle på plantasjen i dag til halv pris :)
Den parfymen har jeg hatt før og :)

♥ Netta ♥ sa...

Ja, jeg har skjønt at også du er en dame som liker gode lukter. Du har nok hakket mer dufter enn meg i huset, men jeg er ikke så langt unna jeg heller. Min ynglingsparmye for tiden er Miss Dior Cherie, men dette skifter litt :-) Nå er vi tilbake fra Istanbul som var en veldig spennende, anderleders og flott by - bilder og info kommer til uken :-)

Tusen takk for den utrolig koselig kommentaren ang. "Tore på sporet"-programmet mannen min var med i. Det er et fint og sterkt program med mange goder minner. Jeg har en veldig snill og omtenksom mann som gjorde mye fint for broren sin da han ble syk og jeg vet Espen satte veldig pris på den turen.

Ha en fin uke Line!

Klem
Anett

Jatte sa...

Mmmm, elsker også dufter♥
Kjøpte meg noen små duftlys fra yankee candel og elsker å få god lukt i huset♥

ELIN sa...

Så deilig og delikat: Nyt de flotte duftene, og ha en ny flott uke. Klemmer fra Elin

Tøvsjur sa...

Hei på dæi
!ja den parfymen e kanongod! Også e det jo gøy at den tar sæi godt ut! Glede mæi til vi har fiksa badet og æi kan pynte litt opp der inne med parfyme og anna stæsj:)
Fin kveld til dæi

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So flott å ha parfymene framme da:) Lett tilgjengeleg, so gløymer ein ikkje...
Er hekta på dufter her også!!!
Både til huset og til meg sjølv.Favoritten er lavendel til huset og for tida "Viva La Juicy" frå Juicy Couture♥

Neste besøk hos eit parfymeri, skal eg jammen teste ut Coco Chanel!!! Kjekt å vite kva andre liker:)

Ønsker deg ein strålande mandag!!!

Klem frå Mette.

Martilie sa...

Så utrolig lekkert!! Kjempestilig ;:)

Ha en skjønn ny uke!

Klem fra Tove

Anette Willemine sa...

Har ikke prøvd den... ennå. ;) Lekkert å sette flaskene på et fat. Mine parfymer står også fremme, men oppå et glasskap. :)

Ønsker deg en fin mandagskveld, Line!

Klem,
Anette Willemine

Monica sa...

dufter er absolutt ikke feil, jeg elsker å tenne duftlys, spesielt når jeg vasker siden jeg bare vasker med vann så får eg liksom den renhetsfølelsen, selv om det blir rent uten såper. fint med faskene på et fat. klem Monica

Unknown sa...

Herlig med dufter! Jeg er også veldig glad i å stikke vokshjerter med vaniljelukt overalt;)
Hvor får du kjøpt putespray forresten?

Pssst; har ikke klart å ta gode bilder av Tildaen min enda, hun er jo så lys og lekker;))

Hannes favoritter sa...

Lekkert! Veldig god ide å sette parfymene på et fint fat!

Så koselig at du ble med på give awayen min!

Klem fra Hanne

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Smart og lekkert :) Parfyme-flaskene er ofte så lekre at dei kan pynte opp eit heilt bad :) Chanel har utrulig mange gode lukter.. :) No har eg tatt ein liten pause ang alle luktene.. kvalmen blir berre verre av alt mulig, så nøytralt som mulig er ofte det beste. Gleder meg til mai eg! hehe :)

Godklem :)

Alven sa...

Hei :-)
Herlig med gode dufter :-) Og det finnes så mange lekre parfymeflasker som kan være en del av interiøret :-)

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

Merethe sa...

mmm, gode dufter er et must! Om du venter gjester og ikke har fått gjort rent sånn skikkelig gjør levende lys og gode lukter susen! (forutsett at solen har gått ned selvfølgelig) ;)
Er det dårlig stelt på duftfronten en dag, og jeg har behov for å lukte noe annet enn drittbleier, setter jeg på en vask med lavendel skyllemiddel og henger den opp i stuen..Selv om jeg har plenty av plass på badet i kjelleren! :D

Men du, hva ER putespray??! Det høres ut som om det er noe jeg må ha..?

Klem M

Siljes Hobbyrom sa...

Så fint å ha de framme!!! ;)
Er deilig med gode dufter. Og jeg som lukter omtrent alt, biter meg fort merke i hva det lukter omkring meg ;)) Kan tenke meg at det lukter herlig hjemme hos deg ;))

Må ha en strålende uke snupp!!
Stor klem

ANETTESHUS.COM sa...

Lekre flasker! Ja, deilig dufter må man ha;)

Takk for koselig hilsen:))
Ha en strålende tirsdag!!

KLEM KLEM
Anette:)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei igjen!
Nå har jeg fått tid til å kose meg her inne hos deg. Mye spennendes å lese og flott å se!:)
Jeg ser vi deler lidenskapen for deilige dufter, kan en kvinne noen gang få nok av parfymer....!? Ikke er jeg bare opptatt av dufter med av hudpleie. Jeg har hatt et fornuftig forhold til hudpleie i alle år, men de siste årene kan jeg heller ikke få nok av produkter her. Er så heldig å ha en mann som er professor i hudsykdommer og driver også med kosmetiske behandlinger hvor han blant annet importerer vidunderprodukter fra en spansk professor kollega som heter Sesderma. Har nettopp prøvt min første peeling med noe som heter Cafeico, og er strålendes fornøyd! Har forresten en give away hos meg akkuratt nå med et par produkter fra Sesderma, anbefales på det varmeste. Smårynkene forsvinner som dugg for solen, og det liker vi kvinner jo tjihi.
Takk for din koselige gratulasjonshilsen hos meg, det satte jeg pris på!
Har lagt meg som følger og gleder meg til å komme igjen!
Ha en strålendes dag.
Klem fra meg

Villa Minde sa...

Ååå så nydelig du har pyntet med de vakre parfymeflaskene, virkelig et supert tips!! Ha en skjønn dag! Klem fra meg

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Line Line Line!!!! Du er virkelig helt fantastisk <3 Vet du det?!
Du trenger jo ikke gjøre det da vennen.... :) Idag fikk jeg nemlig verdens skjønneste pakke i posten!! TUSEN TAKK!! Du er vel fantastisk!! Kommer så klart et innlegg om dette :)

Anonym sa...

Dufta så godt at jeg måtte innom her:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei snuppeline ! ♥

Du er bare fantstisk god da, vet du det ?! ;) Alltid gode og varme ord fra deg på bloggen. ♥

Jeg er som deg, bare elsker dufter av alle slag. Har dilla på akkurat de samme tingene som deg, og Yankee Candle er definitivt en av mine store favoritter, og det har du sikkert fått med deg, hihi... Dufter jo sååå nydelig, får ikke nok ! ♥

Din og herren sin parfyme passet meget godt sammen da, lekkert stilleben. :)

Ønsker deg en fin kveld ! ♥

Stor klem fra Anette

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ops, ble en veldig laaaaang setning over her. Pyttsann, ble litt mange kommaer men....

Klem igjen ♥

Whitebite sa...

Hei Line! Tusen hjertelig takk for supernydelige fugler som jeg fikk i posten i dag! De pynta så fint opp i et noe vintersterilt hus!
klem♥

Et hus i en hage sa...

Flott blogg du har:)! Legger meg til som følger:)!
Coco er min favoritt også! Men Zen fra Shiseido er heller ikke å forakte... Noen andre dufter du kan anbefale:)??
Ha en fin fin kveld

camillaslykke sa...

Hei, Line..
Takk for hjelp angående søstrene grene. Den må besøkes, for jeg finner alltid noe moro der... Den butikken du anbefalte, var den i Lillestrøm? Skal på Gave og interiørmessen nemlig, SÅ moro å få med seg litt..

Enig med deg med dufter, her er det lavendel som råder; duftlys fra Durance(avhengig), samme i gulvvask + skyllemiddel.. + kuler til støvsugeren.. Og selvfølgelig PUTESPRAY :) Hørtes mye ut.. Det er det ikke :)

Ha en fin uke videre, klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Håper du har hatt ein deeeeilig kosedag! :) Nyt veka :) Her håper eg på meir og meir vår for kvar dag som går. *smile* Nesten så eg henter hårfønaren på den siste lille is-resten :)

Godklem til deg, Line :)

Thelma Louise sa...

godt å ha litt dufter å bytte på med..jeg gjemmer mine inne i skapet.:-))

Hippe stilen er kult med måte syntes jeg.:-) litt fryser og litt farger..blir jo glad av den stilen.:-) flower power

Klem til deg.:-)

Lykkeliten sa...

God lukt må man ha!!;))
Masse slikt her også, og innimellom tror nok mannfolket det har klikket for meg. Hva skulle jeg vel med romspray?! hehe...
Her går det i lavendel, og regner med det kommer til å vare lenge♥ Elsker det:)) Nei, hvorfor gjemme de i skapet? Jeg liker også å ha de fine flaskene fremme;)) Ha en super torsdag:)

Eline sa...

Nå sover endelig bitteliten, så kan ta meg tid til å legge igjen en kommentar også!

Helt enig. Elsker duftlys og romsprayer og det som er. Og parfymer er vakker pynt. Det koster da for disse flaskene, så hvorfor ikke vide dem frem? 1 million lukter såå godt, har kjøpt den til sambo jeg og.
Ha en kjempefin dag videre.
Stor klem <3

Living laVida sa...

Heihei! :)
Flotte parfymeflasker gjør seg godt som pyntegjenstander!
De hestene er fra Tildas Hus, om jeg ikke tar helt feil. Den med vinger har jeg satt sammen selv, mønsteret til vingene har jeg fra en av Tilda jule englene. :)
Ha en fin kveld!