mandag 17. januar 2011

Durance til 1/2 pris - Ja takk ♥

Litt detaljer fra kjøkkenet i dag;) 
Selve kjøkkenet vårt er IKKE så fint, 
men man prøver da og gjøre det beste ut av det man har...
Og med Durance-flasker og fine såper å pynte med blir det bra;)


Jepp, så var det dette med kjøpestopp igjen da...
Men vaske- og skyllemiddel MÅ vi jo ha;)
Hadde ikke trengt og kjøpe det aller dyreste nei...
MEN det var 50% på ALT fra Durance på Himmelrommet!
Kan jo ikke bare gå forbi da... Jeg skulle heller ha kjøpt MYE mer, angrer...
Den fine såpen og håndkremen er kjøpt på 1/2 pris på Apoteket!
Syns jeg har gjort gode kupp jeg da;)

 
Norgesglass og Ikeaglass med lokk blir jeg aldri lei, og jeg bruker de til ALT;)
Her er det Fitness, 4-korn og sjokomelkpulver som har fått hver sin krukke!
Mye finere enn de stygge boksene de kommer i...


Sånn som dette ser våre kvelder ut for tiden!
Vi har begynt et nytt og bedre liv, hahaha;)
Så får vi se hvor lenge det varer... kun godis på Lørdager...
(Og litt på Søndager hvis det er noe igjen...)
 
Kjempegøy at så mange vil være med på min Give-away;)
Har du ikke meldt deg på kan du gjøre det her!

Ha en strålende Mandag!
Klem Line

25 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja noen ting MÅÅÅÅ man jo bare ha ;)

Både behov- og pynteting i ett!

Ha en fin kveld :)

Klem Anette

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Kjempefint! Så herlig å gjøre seg gode kupp :) Da MÅ du jo bare kjøpe! Samme filosofi som jeg har, til mannens STORE fortvilelse, hihi!

Absolutt kjøpestopp her no ja....Må bare kjøpe litt Green Gate på tilbud først :) DA er det stopp!

Ha en fin-fin dag med sunn og god snacks :)
Nydelige tildaer! Jeg kjøper når kjøpestoppen er opphevet ;)
Klem Anita

Thelma Louise sa...

selv om kjøkkenet vårt ikke er så fint? nå har jeg hørt det også..klart det er fint..du gjør det jo så koselig.:) må le av det du har i krukkene.."sjokomelkpulver" er det det vi andre kaller O'boy ? eller nesquik..etc..:-) gøy med ord jeg ikke er vant til å bruke.:-))

sunne og flinke dere er da...:-) stå på...i morgen er det tirsdag den dag.:-) haha

Hildemor sa...

Så kjekt med salg:-), såpe må man jo alltid ha.

Tenk på alt du sparte på å kjøpe de på salg:-)(Hi, HI) skulle bare kjøpt mye mer:).

Så lurt å bruke norgesglass til å ha oppvaskbørsten i:).
Klem Hilde

Barbros lille atelier sa...

Så koselige bilder fra kjøkkenbenken! Litt såpe MÅ man jo ha - kjøpestopp eller ikke, og til halv pris er det jo et kupp:-)

Har forresten litt ullfiltrester liggende (har ryddet i skapet...) hvis du har lyst til å prøve deg på noen pulsvarmere. Sender det gjerne til deg hvis du vil ha. Bare gi en lyd:-)

Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åh, er det salg på himmelrommet - da skal jeg reise ut dit i morgen :-) Jeg var der forrige uke, men da så jeg ikke at durance var på salg... hmmm...

Så stilig med oppvaskkost i Norgesglass, det hadde jeg aldri kommet på selv.

Enig med deg at glassbeholderne er langt vakrere enn originalemballasje.

Jeg har deltatt på giwe awayen din *krysser fingrene*

KLem

Ingvild sa...

Durance er bare helt hærlig. Så heldig du er som har fått kloa i slikt til halv pris!

Ha en fin kveld,
klem,I

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg har forresten en utfordring til deg på bloggen min hvis du vil :)

Klem Anita

No.15 sa...

Durance til halv pris går man ikke forbi altså! :-D
Koselige bilder.

klem

MiaMaria sa...

Hejsan Line!

Gött när man kan fynda:)

Härliga bilder!

MiaMaria

Unknown sa...

Å ja, ja takk til Durance til halv pris. Nå når vi ikke har butikken lenger, så er det tid for at Agnes også må ut å kjøpe alle Duranceproduktene. Men de må jeg ha uansett. Skulle bare ønske jeg også fant de til halv pris;-)
PS den kjøpestoppen er ikke alltid like enkel å overholde hi hi.

Klem
Agnes

Caroline sa...

De duranceproduktene lukter jo bare nydelig,så det må man jo nesten ha i hus,hihi...Halv pris er jo et kjempekupp på de produktene;)Det så ut som en fornuftig kveldssnacks dere hadde valgt å kjøre på kveldene fremover...Sunt og godt;)Ha en videre flott mandag!!!Klem Caroline

Lykkeliten sa...

Wreeeeel, 1/2 pris på durance?! Da MÅÅÅ jeg jo bare innom å se! Shopping forbud eller ei, som du sier, enkelte ting MÅ man jo bare ha:D Snart tom for skyllemiddel og husvask, så det er jo på tide å fylle på litt:)
Skulle være sunne dette året vi også... Men der sprakk vi like fort som det nye året begynte;) hehe... Jaja, vi lever da bare en gang!

Ha en nydelig kveld,klem♥

Carina Dale sa...

Høres ut som et kupp! ;-)

Kveldsretten så også fristende ut. Imponert over at dere virkelig går inn for det ;-))

Ønsker deg en super kveld!

Klem fra Carina

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hihi, nå måtte jeg flire her... Jeg har nemlig også vært på Himmelrommet i dag, og kjøpte bla oppvasksåpen til Durance. Skulle egentlig hatt noen såper også, men de var utsolgt. Men litt annet ble med meg hjem også da selvom det egentlig er kjøpestopp her også nå. ;)

Jeg gikk på vekten for et par dager siden og begynte nesten å gråte. Jeg har lagt på meg igjen ! :( Så her har det gått mye i grønnsaker også. ♥

Huff, har glemt å linke til giveawayen din, MÅ få gjort det etterpå. Håper det er ok at jeg legger det på giveaway siden min.

Ha en fin kveld videre vennen ! ♥

God klem fra Anette

Merethe sa...

Hei FineLine! :)

SÅ flink du er med grønnsaker og allting! Jeg synes det er så utrolig vanskelig i den mørketiden her, blir så lange kvelder i sofaen og da MÅ jeg liksom ha noe! Men vi håper på bedre tider selvsagt ;)

Perleblomstene kjøpte jeg rett før helgen, så de skal være å oppdrive i noen butikker nå ;)

Ha en fin kveld! Klem Merethe

h.espe sa...

Ja, du har jommen min sant gjort gode kjøp!! Jeg var avsted og kjøpte Durance vaskemiddel i forrige uke - til full pris.. Jeg bare elsker de produktene, om MÅ ha, uansett pris...;o)

Ønsker deg en flott uke ♥

Klem fra Hildegunn

Jatte sa...

Hei på deg!

Så lenge det er nyttige ting man kjøper så er det jo greit ;) hihi♥ Lukter jo kjempegodt av disse produktene da, å 50% er jo veldig billig på disse!

Ha en finfin kveld videre,
Klem Jatte♥

InstatreffNorge sa...

Good to be back:) Har savnet dere kjære bloggedamer, og det er så deilig å se alle de inspirerende innleggene her inne ♥
Grattis med maaange besøk flinka ♥

Gleder meg til å følge deg hele dette året:)

Gode klemmer:)

Tommensgirl sa...

skjønner godt at du ikke overholdt kjøpestoppen da, hadde ikke jeg gjort heller:) Og som du sier;skyllemiddel og sånn må man jo ha:)

Så fine detaljer fra kjøkkenet ditt:) Norgesglass gjør seg godt:)

Klem

Chanette sa...

Kjøpestopp er til for og brytes :) Og dette er jo noe man må ha, vi finner alltid en unnskyldning når det er noe vi må ha? Kjenner meg altfor godt igjen her:) Vakre bilder, ha en strålende kveld :)
Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så sunne og flinke dere er. Prøver her også. 50% høres billig ut, men trenger jo ikke si prisen til de hjemme. Mødre vet best hva en trenger, ikke sant?

Klem Mona C

Malin - mine gleder - sa...

Slike krokker er utrolig stilige! Har selv kjøpt meg noen stk nå på IKEA, med hensikt av mye av det samme du viser fram her ;) hehe..

50% var ikke dårlig!! Godt kjøp det da :D

Klem

Unknown sa...

Heldiggrisen!! ♥♥♥Durance♥♥♥
Sjelden jeg tar meg rå til å kjøpe det, og når jeg først belønnet meg selv med lavendel skyllemiddel en gang tok jeg meg ikke råd til å bruke det, så det ble rett og slett ødelagt til slutt...:(
Tusen takk for kommentar på sofakrok, du er alltid så sprudlende;) Pssst: har satt inn Tilda-kronasjer til deg;)

FruHellstrøm sa...

Hei på deg :)
Så koselig at du blir med på min give away også :)
Morro med sånne innimellom ;) hihi

Synes også du har gjort ett kupp da ;) hihi, var ute og gjorde noen kupp selv i går, og er ganske fornøyd, men mannen bare rister på hodet :) hihi

Og det er sååå mye finere med norgesglass og ikea glass en de boksene og posene alt mulig kommer i :) Har en del selv også:)

Og et sunnere liv :) Ja ,det holder vi også på å innføre, og nå går det veldig greit, holdt på siden 3 januar :) Er ikke så lysten på søtasker og brus lenge, og det er deilig :) Kun på lørdager her ;) hihi, restene går i dunken :)

Ha en nydelig tirdagskveld :)
Klem Tina